Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu – Ing. Edita Vítová
Ing. Edita Vítová
Bachelor's thesis
Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu
SW analysis of strengths and weaknesess of business enterprise
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu Amálka lesk s.r.o.. Teoretická část se věnuje popsání pojmů marketingové řízení, analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix a pojmem SWOT analýza. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti, vypracování SW analýzy, analýzu vnějších a vnitřních vlivů na činnost firmy a závěrečné doporučení …moreAbstract:
The bachelor thesis analyzes the strengths and weaknesses of business enterprise of the company Amálka lesk Ltd. Theoretical part is devoted to describe the concepts of marketing management, analysis of internal and external environment and the concept of SWOT analysis. The practical part contains the characteristics of the company, developing SW analysis, marketing mix, analysis of external and internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wncy0/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategická analýza makro a mikroprostředí v oblasti služeb distribuce plynu poskytovaných E.ON ČR s.r.o.
Jakub Pilný -
Marketing als elementarer Erfolgsfaktor im Unternehmen - aufgezeigt am Beispiel der Großhandelskette Makro Cash & Carry ČR, s.r.o.
Natálie ÜBERALL -
Strategický management společnosti Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Michael Fišer -
Analýza mikrookolí společnosti AVICENTRA, s.r.o.
Barbora Hroudová -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Marketingový mix vybraného podniku
Martina KLEPLOVÁ -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová