Výuková komunikace na Waldorfské základní škole – Bc. Monika Kloučková
Bc. Monika Kloučková
Master's thesis
Výuková komunikace na Waldorfské základní škole
Educational Communication at Waldorf Elementary School
Abstract:
Magisterská diplomová práce popisuje kvalitativní výzkum a jeho výsledky, který byl zaměřen na výukovou komunikaci ve školním prostředí, a to konkrétně na druhém stupni základní waldorfské školy a na její srovnání s komunikací ve třídě běžné školy. Cílem práce je najít odpověď na otázku, jak probíhá výuková komunikace v základní waldorfské škole na druhém stupni. Hlavním tématem teoretické části je …moreAbstract:
My magister thesis describes the qualitative research and its results that was focused on an educational communication in a school milieu, in particular, at the second level of a primary Waldorf school and on its comparison with a communication in a school class in a common primary school. The aim of the thesis is to find an answer to the question, how an educational communication at the second level …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yqn0g/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová