Barbora Hudečková

Bachelor's thesis

Digitální marketing značky Lumene

Digital marketing of brand Lumene
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení a analýza dosavadní marketingové strategie, včetně využívaných nástrojů digitálního marketingu kosmetické značky Lumene. Zvolené období pro hodnocení těchto aktivit je leden až prosinec 2020 s výjimkou dvou nástrojů, které jsme sledovali v období měsíce dubna 2021. Teoretická část se zabývá vymezením základní terminologie marketingu v online prostředí a vybranými …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate and analyze the current marketing strategy including digital marketing tools used by cosmetic brand Lumene. The selected period for the evaluation of these activities was between January and December 2020 except for two tools, which we monitored in April 2021. The theoretical part of the thesis is focused on introduction and definition of basic terminology …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
  • Reader: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií