Barbora Hudečková
Bachelor's thesis
Digitální marketing značky Lumene
Digital marketing of brand Lumene
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení a analýza dosavadní marketingové strategie, včetně využívaných nástrojů digitálního marketingu kosmetické značky Lumene. Zvolené období pro hodnocení těchto aktivit je leden až prosinec 2020 s výjimkou dvou nástrojů, které jsme sledovali v období měsíce dubna 2021. Teoretická část se zabývá vymezením základní terminologie marketingu v online prostředí a vybranými …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate and analyze the current marketing strategy including digital marketing tools used by cosmetic brand Lumene. The selected period for the evaluation of these activities was between January and December 2020 except for two tools, which we monitored in April 2021. The theoretical part of the thesis is focused on introduction and definition of basic terminology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Reader: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUDEČKOVÁ, Barbora. \textit{Digitální marketing značky Lumene}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2021. Available from: https://theses.cz/id/w5ewqx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme:
Regional Development
Theses on a related topic
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání
Pavel Kuznetsov -
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Olga Vorobei -
Potenciál digitálního marketingu a jeho uplatnění v praxi podniku
Anna Potůčková -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Graffiti jako nástroj digitálního marketingu
Eva Jášková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová