Marketingové řízení vybraných zábavních atrakcí v České republice – Bc. Vendula Krejčí
Bc. Vendula Krejčí
Master's thesis
Marketingové řízení vybraných zábavních atrakcí v České republice
Marketing management of selected leisure attractions in the Czech Republic
Abstract:
Práce seznamuje čtenáře se specifiky marketingu služeb a s prostředím českého zábavního průmyslu. Text se zabývá konkrétními zábavními atrakcemi a jejich marketingovým řízením. Analyzuje využití nástrojů marketingového mixu a vyhodnocuje řízení čtyř konkrétních atrakcí společně s dopadem jejich marketingových aktivit na návštěvnost i zpětnou vazbu od potenciálních zákazníků. Na základě toho jsou doporučeny …moreAbstract:
This thesis describes the specifics of services marketing and introduces the environment of Czech leisure industry. Text provides analysis of four concrete chosen attractions and their marketing management. Reader will find overview of used parts of the marketing mix and also their influence on visitation and feedback from potential customers. Based on this author recommends concrete steps and actions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/it8rz/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2018
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Leveraging Digital Marketing Channels in Travel, Leisure and Hospitality Industries
Mitali Patel -
Marketing služeb v ubytovacím zařízení
Renáta Kutzendörferová