Tomáš Symerský
Bachelor's thesis
Budování značky na sociálních sítích
Brand Building on Social Media
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky v prostředí sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je zjistit vliv využívání Facebooku a Instagramu v aktuální marketingové komunikaci. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy sociální sítě, její historie a principy, marketingová komunikace, značka, její tvorba a budování. Praktická část se věnuje analýze komunikace konkrétní společnosti …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of brand building in the environment of social networks. Its main goal is to find out the influence of using Facebook and Instagram in current marketing communication. The theoretical part of the thesis characterizes the concepts of social networks, its history and principles, marketing communication, brand, its creation and building. The practical part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Symerský, Tomáš. Budování značky na sociálních sítích. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky
Denisa Vondráčková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný