Vliv kulturní rozmanitosti na marketingovou komunikaci: Africká estetika – Bc. Kateřina Janotová
Bc. Kateřina Janotová
Master's thesis
Vliv kulturní rozmanitosti na marketingovou komunikaci: Africká estetika
The Influence of Cultural Diversity on Marketing Communications: African Aesthetics
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjistit míru povědomí o africké estetice na území České a Slovenské republiky. Dílčím cílem práce je standardizovat zmíněné povědomí vytvořením komunikační kampaně, která bude postavena na pevných etických základech, pro propagaci uměleckých výstupů vycházejících z africké presence. Souběžně se také bude snažit přispět ke zlepšení vzdělávání v tématu africké estetiky v uměleckých …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to determine the level of awareness of African aesthetics in the Czech and Slovak Republics. The partial aim of the thesis is to standardize the mentioned awareness by creating a communication campaign for the promotion of artistic performances based on the African presence, which will be based on solid ethical foundations. At the same time, it will seek to contribute …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOTOVÁ, Kateřina. \textit{Vliv kulturní rozmanitosti na marketingovou komunikaci: Africká estetika}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/w5q20a/.
Jak správně citovat práci
Janotová, Kateřina. Vliv kulturní rozmanitosti na marketingovou komunikaci: Africká estetika. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Interkulturní komunikace mladé generace a její role v současné moderní společnosti
Magdaléna Košková -
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu.
Kristýna Brožová -
Interkulturní komunikace v nadnárodních společnostech
Andrea Kypěnová