Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o. – Bc. Lucie Horká
Bc. Lucie Horká
Master's thesis
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Project of Online Marketing Communication of the Company Worogo, s.r.o.
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu projektu online marketingové ko-munikace u nově začínající firmy. Cílem práce je vytvořit řešení, které povede ke zvýšení návštěvnosti webových stránek a k získání požadovaných konverzí. Práce se dělí na teore-tickou a praktickou část. Teoretická část definuje pojmy z oblasti online marketingu, online marketingové komunikace a zelený marketing. Teoretická …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on creating a project proposal for online marketing commu-nication at a newly starting company. The aim of this work is to create a solution that will increase website traffic and get the required conversions. The work is divided into theoreti-cal and practical part. The theoretical part defines the concepts of online marketing, online marketing communication and green …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horká, Lucie. Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI – protipožární dveře s.r.o.
Jakub Zörkler -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Internetový marketing
Vojtěch Hrnčalík -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu