Specifika činností asistenta pedagoga s žáky s poruchou autistického spektra – Bc. Veronika Silná
Bc. Veronika Silná
Master's thesis
Specifika činností asistenta pedagoga s žáky s poruchou autistického spektra
Specifics of Teacher Assistent Activities with Pupils with Autism Spectrum Disorder
Abstract:
Diplomová práce se věnuje specifickým činnostem, které vykonávají asistenti pedagoga při práci s žáky s poruchou autistického spektra. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve vymezuje poruchy autistického spektra z obecného hlediska, v následujících kapitolách se zaměřuje na asistenta pedagoga, jeho náplň práce, legislativní ukotvení a na závěr vymezuje specifické …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the specific activities performed by the teacher's assistants in working with pupils with autistic spectrum disorders. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. At first the theoretical part defines the autistic spectrum disorders from a general point of view, in the following chapters it focuses on the pedagogical assistant, his work, legislative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SILNÁ, Veronika. \textit{Specifika činností asistenta pedagoga s žáky s poruchou autistického spektra}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2018. Available from: https://theses.cz/id/w6l2uk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Silná, Veronika. Specifika činností asistenta pedagoga s žáky s poruchou autistického spektra. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ