Užití e-shopu pro možnost exportu zboží na německý trh, začlenění problematiky do vzdělávání – Martina FEREŠOVÁ
Martina FEREŠOVÁ
Diplomová práce
Užití e-shopu pro možnost exportu zboží na německý trh, začlenění problematiky do vzdělávání
The Use of E-Shop for the Possibility of Exporting Goods to the German Market, Integration of the Problematics in Education.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je rozšíření podnikání prostřednictvím internetového obchodu exportem zboží na německý trh. Práce je praktickým průvodcem především pro studenty ekonomie a podnikání na středních školách. Práce se skládá ze tří částí. Teoretická část diplomové práce je věnována on-line podnikání na německému trhu, exportu zboží a specifikacím v oblastech práva, účetnictví, daní a on-line marketingu …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the expansion of business through own online store by exporting goods to the German market. The work is a practical guide especially for students of economics and business in secondary schools. The work consists of three parts. The theoretical part of the thesis is devoted to online business in the German market, export of goods and specifications in the fields …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Rudolf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FEREŠOVÁ, Martina. Užití e-shopu pro možnost exportu zboží na německý trh, začlenění problematiky do vzdělávání. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství odborných předmětů / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Marketing dopravní firmy na zahraničních trzích
Ondřej Vojík -
Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích
David Benda -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh
Filip Knob -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Analýza mezinárodního marketingu při vstupu na zahraniční trh
Simona Štěrbová