Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem – Bc. Zdeněk STOKLÁSEK
Bc. Zdeněk STOKLÁSEK
Diplomová práce
Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem
The instruction manual of the comunication of the client and the comunication agency
Anotace:
Práce vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingových komunikací vztahujících se k práci komunikační agentury – marketingový a komunikační mix, reklama, integrované marketingové komunikace a corporate identity. Jelikož je pro fungování jakékoliv firmy, nemluvě o komunikační agentuře, nezbytně nutné dobré zázemí pro zaměstnance, větší část práce věnuji také řízení lidských zdrojů a transparentnímu …víceAbstract:
The thesis is coming out from the theoretical information in the marketing communication area which is related to the communication agency work – marketing and communication mix, advertising, integrated marketing communication and corporate identity. An essential part of any well working company, not only the communication agency, is the good background for the employees the main part of my thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2006
Zveřejnit od: 11. 8. 2006
Identifikátor:
2792
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STOKLÁSEK, Zdeněk. Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 08. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 8. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová