Matěj Kadeřábek
Diplomová práce
Propagace firmy na internetu
Promotion of the company on the internet
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem "Propagace firmy na internetu". Teoretická východiska vymezují pojmy týkající se oblasti internetu, historie a statistik uživatelů internetu. Jsou rozlišeny nástroje internetového marketingu, definována jejich charakteristika a jejich využití. Analytická část diplomové práce charakterizuje subjekt požadující zlepšení své situace za pomoci investice do propagace na …víceAbstract:
The topic of the thesis is aimed on promotion of a company on the Internet. The theoretical part defines terms relating to the Internet. It also defines the terms relating to the history and statistics of users of the Internet. There are described instruments of the Internet marketing and defined their characteristics and usage. The analytical part of the thesis characterizes the subject demanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek
- Oponent: Daniel Heller, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš
Název
Vložil
Vloženo
Práva