Daniel Secký
Bakalářská práce
Internetový marketing
Internet marketing
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma internetový marketing. V teoretické části je úvodem vysvětleno, co si představit pod tímto pojmem a následně jsou rozebrány vybrané kategorie internetového marketingu. Z vybraných kategorií je největší pozornost upřena především na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače neboli SEO. V teoretické části jsou rozebrány sociální sítě a PPC reklamy. Praktická část …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the topic of internet marketing. The theoretical part initially explains the definition of internet marketing and subsequently analyzes the various categories of internet marketing. Of all of the different internet marketing categories, the greatest emphasis is placed on search engine optimization or SEO. Furthermore, in the theoretical part, social media and PPC advertisements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13511
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Zlepšení logistiky internetového obchodu
Dan Zelenka -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Analýza internetového obchodu na systému Prestashop
Jan Plaček -
Analýza návštěvnosti internetového obchodu s oblečením
Nikolas Pekárek -
Tvorba webového portálu internetového obchodu
Miroslav Demko -
Analýza návštěvnosti internetového obchodu
Martin Žižka -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022