Advertisement-new phenomenon of communication – Bc. Kanan Baghirov
Bc. Kanan Baghirov
Bachelor's thesis
Advertisement-new phenomenon of communication
Advertisement-new phenomenon of communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá především problematikou moderní reklamy v rámci komerčních komunikací společnosti. Problém zahrnuje diskusi o tom, co je reklama, její funkce v marketingovém mixu a marketingové aktivity společnosti, její vývoj v posledních desetiletích, zejména v kontextu celosvětového šíření internetu a reklamy a designu. Cílem závěrečné práce je následující: najít a vyhodnotit hlavní dopady …moreAbstract:
The bachelor thesis deals primarily with the problem of modern advertising in the context of commercial communications of a company. The problem includes discussion of what advertising is, its function in the marketing mix and marketing activities of a company, its development within the last decades, particularly from the worldwide spread of the Internet and advertisement design. The objective of …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z36j8/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Jiří Šnajdar
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
Jan Pořízek -
Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu
Radim Zacios -
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Michaela Eliášová -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Komparace efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání
Daniel Krásný -
Měření efektivnosti marketingových aktivit podniku
Michaela Schedlingová -
Efektivnost kooperujících firem z pohledu prodeje a marketingu
Václav Outrata -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová