Bc. Mikhail Alikin

Master's thesis

Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")

Development of advertising campaigns (as an example, food-retail organization "Dobryňa")
Anotácia:
Abstrakt Diplomová práce na téma: „Rozvoj reklamní kampaně (Jako přiklad, organizace maloobchodu s potravinami «Dobryňa»)“ se zabývá aktiálním problémům rozvoje reklamní kompane ve společnosti. Hlavním cílem práce rozvoj a realizace reklamní kompane pro společnost «Dobryňa» a její finanční hodnocení. Diplomová práce je rozdělená na několik častí: teoretickou a praktickou část. V teoretické částí probíhá …viac
Abstract:
Thesis deals with the actual problems of the development of an advertising campaign in the organization. The main purpos is the development and implementation of an advertising campaign for the organization «Dobryňa» and its financial assessment. The diploma thesis is divided into several parts: theoretical and practical. The theoretical part of the ongoing definition of basic concepts, relationships …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
  • Vedúci: Ing. Václav Leinweber, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance