Ing. Lucie Hrabalová
Bachelor's thesis
Prímý marketing
Direct marketing
Anotácia:
Ve 2.polovině 20.století řada společností oživila a opětovně začala využívat jako základní marketingový nástroj přímý marketing. Přímý marketing je interaktivní systém, jehož podstatou je komunikace s každým individuálním zákazníkem na základě jeho požadavků, očekávání a vlastností. Provozovatelé přímého marketingu mohou využívat velké množství distribučních cest pro získání zákazníků. Patří mezi ně …viacAbstract:
A lot of trading companies revived and started again applying direct marketing as a primary marketing tool in the second half of 20th century. Direct marketing is an interactive system. The main theory of direct marketing is in communication with every single customer on the basis of his requests, expectations and qualities. Entrepreneurs of direct marketing can use a lot of distributive ways for obtaining …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ud7rl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedúci: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Motivace distributorů v multilevel marketing společnosti
Thu Phuong Nguyen -
Multi-level marketing
Michal Plzák -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje
Kateřina Vernerová -
Multilevel marketing společnosti Akuna CZ s. r. o.
Jan Maixner -
Multilevel Marketing jako podnikatelská příležitost
Barbora Pobišová