Klára Recmanová

Bakalářská práce

Využití influencer marketingu v ČR

Influencer marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současné podoby spolupráce mezi influencery a českými firmami. Tohoto cíle bude dosaženo rozhovory s influencery a navržením optimalizovaného modelu spolupráce. Budou představeny základní principy fungování influencer marketingu, současný stav influencer marketingu v ČR, a poté bude na základě dat, získaných z rozhovorů se zástupci firem a samotnými influencery …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the evaluation of the current form of cooperation between influencers and Czech businesses. To fulfill the aim of the bachelor’s thesis, the basic principles of influencer marketing will be presented, as well as current state of influencer marketing in the Czech Republic. Based on data gathered from interviews with business representatives and influencers themselves …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/bcjoa/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Braciníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management