Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení – Eliška ZEMÁNKOVÁ
Eliška ZEMÁNKOVÁ
Master's thesis
Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení
Labyrinth in the context of the development of graphomotor skills in pupils with specific learning disabilities
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozvojem grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické a je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola se zabývá gramotností obecně a to především gramotností v předškolním věku. V druhé kapitole je popsána grafomotorika jako nedílná součást gramotnosti. Třetí a čtvrtá kapitola jsou …moreAbstract:
The diploma theses deals with the development of graphomotor skills in pupils with specific learning disabilities at the primary school. The thesis consist of two parts - theoretical and practical and is divided into five chapters. The first chapter deals with literacy in general, primarily with literacy in preschool age. In the second chapter graphootor skills are described as an integral part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMÁNKOVÁ, Eliška. \textit{Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/w81zdg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEMÁNKOVÁ, Eliška. Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Školní úspěšnost a specifická porucha učení dysortografie.
Petra PILÍKOVÁ -
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Denisa Adamíková -
Reedukace dyslexie, dysgrafie a dysortografie na 1. stupni základních škol
Petra JELÍNKOVÁ -
Možnosti speciálně pedagogických intervencí u žáků se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností - dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie a syndromu ADHD
Jitka Vnoučková -
Integrace dětí se specifickými poruchami učení ( dyslexie, dysgrafie, dysortografie )se zaměřením na mladší školní věk a problematika přechodu těchto dětí na vyšší stupeň
Lenka Čápová -
Prevence dyslexie a dysgrafie u dětí předškolního věku
Radka HUDEČKOVÁ -
Prevence dyslexie a dysgrafie u dětí předškolního věku
Jana CEJNKOVÁ -
Žák se specifickými poruchami učení v edukačním procesu Pozorování žáka se SPU zaměřené na reedukaci dyslexie a dysgrafie
Hana ŠEJNOHOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights