Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti – Michaela Poláčková
Michaela Poláčková
Master's thesis
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Analysis of the marketing strategy of a selected low-cost airline
Abstract:
Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený pohled na marketingovou strategii nízkonákladové letecké společnosti Smartwings v porovnání s konkurenční společností Ryanair, zdůraznit klíčové rozdíly a podobnosti a nabídnout doporučení, jak by mohla společnost Smartwings optimalizovat své přístupy kzákazníkům a zvýšit svou konkurenceschopnost na trhu letecké dopravy. Teoreticko-metodologická část práce …moreAbstract:
The aim of the Master thesis is to provide a comprehensive view of the marketing strategy of the low-cost airline Smartwings in comparison with its competitor Ryanair, to highlight key differences and similarities and to offer recommendations on how Smartwings could optimise its approach to customers and increase its competitiveness in the air transport market. The theoretical-methodological part explains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93054
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Radek Tahal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93054
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová -
Dopady Covid-19 na odvětví letecké dopravy a evropské letecké společnosti.
Filip Janda