Eliška Nováková

Bakalářská práce

Reklamní fotografie

Advertising photography
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na fotografii. Cílem práce je představit téma reklamní fotografie. V práci je popsána fotografie, jak vzniká, expoziční trojúhelník, historie od počátků po současnost. Dále se zabývá reklamní fotografií a jejími druhy, barevností, kompozičními pravidly, marketingem, kde lze tento druh fotografie využít, a etikou ve fotografii. Celá práce je zakončena praktickou částí, která …více
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on photography. The aim of the thesis is to present the topic of advertising photography. The thesis describes photography, how it is created, the exposure triangle, and its history from the beginnings to the present day. It also deals with advertising photography and its types, colors, compositional rules, marketing, where this type of photography can be used, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Pavel Sedlák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nováková, Eliška. Reklamní fotografie. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní