Eliška Nováková
Bachelor's thesis
Reklamní fotografie
Advertising photography
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na fotografii. Cílem práce je představit téma reklamní fotografie. V práci je popsána fotografie, jak vzniká, expoziční trojúhelník, historie od počátků po současnost. Dále se zabývá reklamní fotografií a jejími druhy, barevností, kompozičními pravidly, marketingem, kde lze tento druh fotografie využít, a etikou ve fotografii. Celá práce je zakončena praktickou částí, která …viacAbstract:
The bachelor's thesis is focused on photography. The aim of the thesis is to present the topic of advertising photography. The thesis describes photography, how it is created, the exposure triangle, and its history from the beginnings to the present day. It also deals with advertising photography and its types, colors, compositional rules, marketing, where this type of photography can be used, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Pavel Sedlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Eliška. Reklamní fotografie. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Práce na příbuzné téma
-
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
Lukáš Petráček -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
1. Teoretická část:\nl{}Produktová fotografie pro sociální sítě\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats
Erik Dudinský -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Jaroslav Pulda -
Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu
Sára Ondrášová -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová