Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem – Bc. Tereza Šabatková
Bc. Tereza Šabatková
Bakalářská práce
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Multisensory marketing and its impact on product evaluation by the consumer
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tzv. multisenzorickým marketingem a jeho vlivem na hodnocení spotřebitele, přičemž cílem práce je zjistit působení multisenzorického marketingu na preferenci a hodnocení konkrétního produktu spotřebitelem. Blíže vysvětluje použití multisensorického marketingu a jeho fungování v moderním marketingovém světě. V teoretické části je zmíněno působení jednotlivých smyslů při marketingu …víceAbstract:
The bachelor thesis describes the use of multisensory marketing and its impact on product evaluation by the consumer, where the main goal of the thesis is to find out what effect have multisensory marketing on respondent’s preferences in sampling. It closely defines the use of multisensory marketing and ist place in modern marketing world. The teoretical part of this thesis desribes effects of particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/spxp6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Multisenzorický marketing a branding
Petr Matoušek -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Dagmar Grauová -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Natálie Denisová