Bc. Tereza Šabatková

Bakalářská práce

Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem

Multisensory marketing and its impact on product evaluation by the consumer
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tzv. multisenzorickým marketingem a jeho vlivem na hodnocení spotřebitele, přičemž cílem práce je zjistit působení multisenzorického marketingu na preferenci a hodnocení konkrétního produktu spotřebitelem. Blíže vysvětluje použití multisensorického marketingu a jeho fungování v moderním marketingovém světě. V teoretické části je zmíněno působení jednotlivých smyslů při marketingu …více
Abstract:
The bachelor thesis describes the use of multisensory marketing and its impact on product evaluation by the consumer, where the main goal of the thesis is to find out what effect have multisensory marketing on respondent’s preferences in sampling. It closely defines the use of multisensory marketing and ist place in modern marketing world. The teoretical part of this thesis desribes effects of particular …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: MSc Mirela Moldoveanu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní