Coca-Cola vs. Kofola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie – Ing. Jindřich Schmiedkunz
Ing. Jindřich Schmiedkunz
Bakalářská práce
Coca-Cola vs. Kofola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie
Coca-Cola vs. Kofola - same and different characteristics of their communication strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci značek Coca-Cola a Kofola z hlediska jejich společných a odlišných rysů a působení směrem ke spotřebitelům. V rámci této práce byl proveden průzkum, jakým způsobem jsou tyto dvě značky vnímány a jaké asociace vzbuzují. Součástí je i zhodnocení, jaké postavení zaujímá lokální značka ke značce globální.Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communications of The Coca-Cola and The Kofola brands and theirs common and different characters and actions to consumers. In this thesis was make the enquiry of sentience and which association exciting in The Coca Cola and The Kofola brands . Thesis included the affinity of local brand to global brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m69iy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Marketingová komunikace The Candy Store
Klára Dohnalová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Analýza a návrh vylepšení marketingové komunikace společnosti The Miners
Ekaterina Khlynovskikh -
Marketingová komunikace na podporu prodeje The North Face Ostrava
Ellen Kocichová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk