Zhodnocení využití projektů odměnového crowdfundingu v ČR – Bc. Blanka Kořínková
Bc. Blanka Kořínková
Master's thesis
Zhodnocení využití projektů odměnového crowdfundingu v ČR
Evaluation of the use of reward-based crowdfunding projects in the Czech Republic
Anotácia:
Kořínková, B. Zhodnocení využití projektů odměnového crowdfundingu v ČR. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývala odměnovým crowdfundingem, který se v poslední době využívá častěji při financování projektů. Cílem diplomové práce bylo určit klíčové faktory, které vedou k úspěšnosti projektů odměnového crowdfundingu. Klíčové faktory byly zjištěny pomocí logitové …viacAbstract:
Kořínková, B. Evaluation of the use of reward-based crowdfunding projects in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with reward-based crowdfunding, which has recently been used more often in project financing. The goal of the diploma thesis is to determine key factors leading to the success of crowdfunding projects. Key factors were detected by logit …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Soňa Kukučková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economic policy and administration / Finance and Investment Management / Applied Finance
Práce na příbuzné téma
-
Návrh, realizace a zhodnocení marketingové komunikační kampaně na podporu projektu na crowdfundingové platformě HitHit
Kryštof Kunštát -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek