Bc. Petra Píšová
Bachelor's thesis
Cena produktu jako součást budování image
The product price as a part of image building
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi cenou produktu a jejím vlivem na image firmy. V teoretické části práce charakterizuje pojmy jako je cena, nákupní rozhodování, firemní identita a image. Praktická část práce blíže popisuje firmu Decathlon se zaměřením na sortiment produktů a cenovou politiku. Ta je stěžejním podkladem pro dotazníkové šetření, jehož metodika je obsažena v dalších kapitolách praktické …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between the price of the product and its impact on the image of the company. The theoretical part of the thesis characterizes concepts such as price, purchasing decisions, corporate identity and image. The practical part of the work describes Decathlon company in more detail, focusing on the range of products and pricing policy. This is the main basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qmu5z/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Ing. Pavel Klička, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Věra Smýkalová -
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Věra Smýkalová -
Hodnocení kritérií nákupního rozhodování při nákupu potravin
Monika Nohýnková -
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
Pavel Pekárek