Bc. Petra Píšová

Bachelor's thesis

Cena produktu jako součást budování image

The product price as a part of image building
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi cenou produktu a jejím vlivem na image firmy. V teoretické části práce charakterizuje pojmy jako je cena, nákupní rozhodování, firemní identita a image. Praktická část práce blíže popisuje firmu Decathlon se zaměřením na sortiment produktů a cenovou politiku. Ta je stěžejním podkladem pro dotazníkové šetření, jehož metodika je obsažena v dalších kapitolách praktické …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between the price of the product and its impact on the image of the company. The theoretical part of the thesis characterizes concepts such as price, purchasing decisions, corporate identity and image. The practical part of the work describes Decathlon company in more detail, focusing on the range of products and pricing policy. This is the main basis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Ing. Pavel Klička, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní