Cena produktu jako součást budování image – Bc. Petra Píšová
Bc. Petra Píšová
Bakalářská práce
Cena produktu jako součást budování image
The product price as a part of image building
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi cenou produktu a jejím vlivem na image firmy. V teoretické části práce charakterizuje pojmy jako je cena, nákupní rozhodování, firemní identita a image. Praktická část práce blíže popisuje firmu Decathlon se zaměřením na sortiment produktů a cenovou politiku. Ta je stěžejním podkladem pro dotazníkové šetření, jehož metodika je obsažena v dalších kapitolách praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between the price of the product and its impact on the image of the company. The theoretical part of the thesis characterizes concepts such as price, purchasing decisions, corporate identity and image. The practical part of the work describes Decathlon company in more detail, focusing on the range of products and pricing policy. This is the main basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qmu5z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Věra Smýkalová -
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Věra Smýkalová -
Hodnocení kritérií nákupního rozhodování při nákupu potravin
Monika Nohýnková -
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
Pavel Pekárek