Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky – Alena Kostečková
Alena Kostečková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na využívání marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na definování marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a maloobchodu. V druhé části je stručně popsána vybraná maloobchodní jednotka. Zde je věnována pozornost na využívání marketingových nástrojů na konkrétní prodejně. Pro …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the use of marketing tools in a retail unit. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part is focused on defining marketing mix, communication mix and retail. In the second part is briefly described selected retail unit. Here, attention is paid to the using of marketing tools in a particular store. For obtaining further information was used …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pph49/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Ruschak, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"
Petr Horáček -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová