Alena Kostečková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využívání marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na definování marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a maloobchodu. V druhé části je stručně popsána vybraná maloobchodní jednotka. Zde je věnována pozornost na využívání marketingových nástrojů na konkrétní prodejně. Pro …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the use of marketing tools in a retail unit. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part is focused on defining marketing mix, communication mix and retail. In the second part is briefly described selected retail unit. Here, attention is paid to the using of marketing tools in a particular store. For obtaining further information was used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Ruschak, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku