Tematizace promotion vybraného produktu (podniku) – Bc. Petra Lesáková
Bc. Petra Lesáková
Bachelor's thesis
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
The Thematization of the Promotion of Choosen Product (Company)
Abstract:
Smyslem této práce je navrhnout pro marketingovou komunikaci společnosti Auto Vero optimální tematizaci v oblasti automobilového průmyslu pro vozy značky Subaru. Cílem je vytvořit konkrétní návrh tematizace a zpracování do marketingového komunikačního mixu společnosti. V teoretické části je zvolené téma zasazeno do oborových rámců marketingové komunikace. V praktické části jsou zmíněny konkrétní kazuistiky …moreAbstract:
The purpose of this work is to propose, with respect to the marketing communications of Auto Vero, an optimal thematisation in the automotive industry for Subaru cars. The aim is to develop a specific thematisation proposal and adapt it in accordance with the marketing communications mix of the company. The theoretical part places the selected theme into the marketing communications framework of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v3787/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová