Bc. Petra Lesáková

Bachelor's thesis

Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)

The Thematization of the Promotion of Choosen Product (Company)
Abstract:
Smyslem této práce je navrhnout pro marketingovou komunikaci společnosti Auto Vero optimální tematizaci v oblasti automobilového průmyslu pro vozy značky Subaru. Cílem je vytvořit konkrétní návrh tematizace a zpracování do marketingového komunikačního mixu společnosti. V teoretické části je zvolené téma zasazeno do oborových rámců marketingové komunikace. V praktické části jsou zmíněny konkrétní kazuistiky …more
Abstract:
The purpose of this work is to propose, with respect to the marketing communications of Auto Vero, an optimal thematisation in the automotive industry for Subaru cars. The aim is to develop a specific thematisation proposal and adapt it in accordance with the marketing communications mix of the company. The theoretical part places the selected theme into the marketing communications framework of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní