Tematizace promotion vybraného produktu (podniku) – Bc. Petra Lesáková
Bc. Petra Lesáková
Bakalářská práce
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
The Thematization of the Promotion of Choosen Product (Company)
Anotace:
Smyslem této práce je navrhnout pro marketingovou komunikaci společnosti Auto Vero optimální tematizaci v oblasti automobilového průmyslu pro vozy značky Subaru. Cílem je vytvořit konkrétní návrh tematizace a zpracování do marketingového komunikačního mixu společnosti. V teoretické části je zvolené téma zasazeno do oborových rámců marketingové komunikace. V praktické části jsou zmíněny konkrétní kazuistiky …víceAbstract:
The purpose of this work is to propose, with respect to the marketing communications of Auto Vero, an optimal thematisation in the automotive industry for Subaru cars. The aim is to develop a specific thematisation proposal and adapt it in accordance with the marketing communications mix of the company. The theoretical part places the selected theme into the marketing communications framework of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v3787/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová