Bc. Petra Lesáková

Bakalářská práce

Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)

The Thematization of the Promotion of Choosen Product (Company)
Anotace:
Smyslem této práce je navrhnout pro marketingovou komunikaci společnosti Auto Vero optimální tematizaci v oblasti automobilového průmyslu pro vozy značky Subaru. Cílem je vytvořit konkrétní návrh tematizace a zpracování do marketingového komunikačního mixu společnosti. V teoretické části je zvolené téma zasazeno do oborových rámců marketingové komunikace. V praktické části jsou zmíněny konkrétní kazuistiky …více
Abstract:
The purpose of this work is to propose, with respect to the marketing communications of Auto Vero, an optimal thematisation in the automotive industry for Subaru cars. The aim is to develop a specific thematisation proposal and adapt it in accordance with the marketing communications mix of the company. The theoretical part places the selected theme into the marketing communications framework of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní