Aplikace a vliv online marketingu v malém obchodním podniku – Bc. Kristián Jejkal
Bc. Kristián Jejkal
Diplomová práce
Aplikace a vliv online marketingu v malém obchodním podniku
Applications and the impact of online marketing in a small business
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na aplikaci a vliv online marketingových nástrojů v malé obchodní společnosti. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. V teoretické části je vymezen pojem internetového marketingu, dále se práce zabývá analýzou uživatelské základny internetu v České republice, celosvětovými výdaji na digitální marketing a vybranými nástroji online marketingu, jako je web …víceAbstract:
The thesis focuses on the application and impact of online marketing tools in a small business company. The thesis is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part defines the concept of Internet marketing, the thesis also deals with the analysis of the Internet user base in the Czech Republic, global expenditure on digital marketing and selected online marketing tools such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Dynamical Optimization of Budget Allocation in Paid Search Advertising
Vít Mrňávek -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
PIYUSH PIDHADIYA -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka
Název
Vložil
Vloženo
Práva