Strategie expanze společnosti MarketUP na zahraniční trh – Aneta Galvasová
Aneta Galvasová
Diplomová práce
Strategie expanze společnosti MarketUP na zahraniční trh
Anotace:
Diplomová práce „Strategie expanze společnosti MarketUP na zahraniční trh“ se zabývá využitím strategického řízení u malého podniku. Práce je rozdělena na dvě části. V první části je na základě provedených analýz interního a externího prostředí formulován strategický záměr expanze na zahraniční trh. Zvolená strategie rozvoje trhu je ve druhé části práce implementována prostřednictvím podnikatelského …víceAbstract:
The thesis ‘Expansion to Foreign Market Strategy of a Company MarketUP’ deals with application of a strategic management in a small enterprise.The work is divided into two parts. In first part is formulated strategic intent of expansion to foreign market based on strategic analysis of external and internal environment. Chosen strategy of market development is implemented through business plan in a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/waz4f6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GALVASOVÁ, Aneta. \textit{Strategie expanze společnosti MarketUP na zahraniční trh}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/waz4f6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC
Marek Gubala -
Differentiated implementation in the EU: A comparative case study of the Marine Strategy Framework Directive in Ireland and the Netherlands
Eimear Willett -
Formulation and implementation of HR strategy
Sofia Komarova -
SOCAR Company strategy formulation and recommendations for implementation
Zabit Huseynov -
Implementation of Strategy Through Balanced Scorecard Method
Daniela Kharroubi -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Strategic management and decision-making in hotel operation
Tomáš Pešťák