Jiří Hadžiosmanovič

Bachelor's thesis

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku

Customer satisfaction evaluation in a selected manufacturing company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat a vyhodnotit spokojenost vybraného segmentu zákazníků podniku z oboru pivovarnictví a na základě těchto výsledků navrhnout vhodná doporučení ke zlepšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části je přiblížena problematika marketingu vztahů se zákazníky, retence, zákaznické spokojenosti, marketingového mixu a výzkumu. V experimentální části je charakterizována …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze and evaluate the satisfaction of a selected segment of customers in the brewing business and on the basis of these results to propose appropriate recommendations to increase satisfaction of customers. The theoretical part is focused on marketing of customer relations, retention, customer satisfaction, marketing mix and research. There is a Pivovary Staropramen …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2020
  • Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Daniela Červenclová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

The College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management