Srovnání práce speciálního pedagoga v České republice a ve Švédsku – Bc. Marta Šidlová
Bc. Marta Šidlová
Master's thesis
Srovnání práce speciálního pedagoga v České republice a ve Švédsku
Comparison work of special educator in the Czech Republic and in Sweden
Anotácia:
Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol a dalších subkapitol. V první kapitole se zabývám charakteristikou mentálního postižení, klasifikací a tím, jaký postoj zaujímá společnost k osobám s mentálním postižením. Druhá a třetí kapitola je věnována vzdělávacímu systému v České republice a ve Švédsku. Zejména klade důraz na kurikulární dokumenty, vzdělávací soustavu a nabízí také náhled na vzdělávání …viacAbstract:
The thesis consists of four chapters and further subchapters. The first chapter deals with the characteristics of mental disability, classification, and the attitude of the society towards people with mental disabilities. The second and third chapter is devoted to the education system in the Czech Republic and Sweden. In particular emphasis on curricula, educational system and also offers insight into …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d4iij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ