Bc. Hana KOTNOUROVÁ
Master's thesis
Internetový marketing
Internet Marketing
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit internetové marketingové aktivity vybrané firmy a vypracovat doporučení pro jejich zlepšení. Pro lepší porozumění oblasti podnikání a využívání internetového marketingu v podniku byla provedena analýza marketingového prostředí. Dále jsou detailně popsány využívané nástroje internetového marketingu pomocí analýzy internetového marketingového mixu a internetového …viacAbstract:
The aim of the thesis is to analyze and evaluate the internet marketing activities of the selected company and develop recommendations for their improvement. To better understand the company's business and use of internet marketing, the marketing environment was analyzed. Furthermore, the used internet marketing tools are described in detail by analyzing the internet marketing mix and internet communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTNOUROVÁ, Hana. Internetový marketing. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Trunkát -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Internetový marketingový mix v malé společnosti
Tereza Machová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
Marketingový mix podniku internetového obchodu
Jan Tunka -
Komunikační mix vybrané firmy
Anna Dvořáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva