Komunikace s veřejnosti v organizacích působících v odvětvi kultury a umění – Daria Chufistova
Daria Chufistova
Bakalářská práce
Komunikace s veřejnosti v organizacích působících v odvětvi kultury a umění
Public Relations in arts and culture organizations
Anotace:
Cílem této práce je popsat komunikaci s veřejností v podnicích v oblasti kultury a umění, a také vztah marketingu a komunikace s veřejností. Identifikovat přínos komunikačních aktivit při budovaní image organizace. K získání informací, které byla v bakalářské práci následně zpracovány, byla použita odborná literatura a také byl uskutečněn polostrukturovaný osobního rozhovoru se zaměstnancem organizace …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe public relations in arts and culture organization, as well as the relationship between marketing and public relations. Identify the benefits of communication activities in building the image of the organization. In order to get information that were subsequently processed the special literature was used and a semi-structured personal interview with the employee …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2018
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Alois Surynek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73776
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová