Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business – Bc. Natálie Kotková
Bc. Natálie Kotková
Bachelor's thesis
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
The Blog as a Mean of Marketing Communication in Fashion Business
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním využívání blogu jako prostředku marketingové komunikace. Problematika je zaměřena na módní odvětví a on-line prostředí. V práci jsou analyzovány nástroje marketingové komunikace používané na blozích, kdy je vypracována analýza konkrétního blogu autorky práce. Dále je obsah práce zaměřen na marketingové využívání daného blogu on-line obchodem s módou. Zjišťovány …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on examining the blog as a tool of marketing communication. It specifies its matter in the fashion business and on-line environment. In the thesis there are analysed tools of marketing communication which are used on the blogs. Subsequently, there is the execution of a descriptive analysis of a chosen blog. Furthermore, the thesis is focused on the description of the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e87gr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
- Vedúci: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová