Nina Štefaňáková

Diplomová práce

Marketingový mix vo finančných službách

Marketingový mix ve finančních službách
Anotace:
Diplomová práce má za cíl podat čtenáři obraz o jednotlivých prvcích marketingového mixu ve finančních institucích tak v obecné rovině, použitelné pro všechny subjekty působící na finančním trhu, jakož i v praktické rovině analýzou konkrétního vybraného subjektu působícího v bankovním sektoru. Autorka v teoretické části práce popisně charakterizuje prvky rozšířeného marketingového mixu - produkt, cenu …více
Abstract:
The object of this thesis is to introduce and bring a picture of particular component of the marketing mix in financial institutions to the reader based on their theoretical and practical fundamentals as well by an analysis of one concrete subject chosen from banking sector. An author of this thesis describes components of extended marketing mix -- product, price, place, promotion, process, personnel …více
Abstract:
Diplomová práca má za cieľ podať čitateľovi obraz o jednotlivých prvkoch marketingového mixu vo finančných inštitúciách tak vo všeobecnej rovine, uplatniteľnej pre všetky subjekty pôsobiace na finančnom trhu, ako aj v praktickej rovine analýzou konkrétneho vybraného subjektu pôsobiaceho v bankovom sektore. Autorka v teoretickej časti práce popisne charakterizuje prvky rozšíreného marketingového mixu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Naděžda Blahová
  • Oponent: Monika Kozáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/59831

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance