Marketingový mix vo finančných službách – Nina Štefaňáková
Nina Štefaňáková
Diplomová práce
Marketingový mix vo finančných službách
Marketingový mix ve finančních službách
Anotace:
Diplomová práce má za cíl podat čtenáři obraz o jednotlivých prvcích marketingového mixu ve finančních institucích tak v obecné rovině, použitelné pro všechny subjekty působící na finančním trhu, jakož i v praktické rovině analýzou konkrétního vybraného subjektu působícího v bankovním sektoru. Autorka v teoretické části práce popisně charakterizuje prvky rozšířeného marketingového mixu - produkt, cenu …víceAbstract:
The object of this thesis is to introduce and bring a picture of particular component of the marketing mix in financial institutions to the reader based on their theoretical and practical fundamentals as well by an analysis of one concrete subject chosen from banking sector. An author of this thesis describes components of extended marketing mix -- product, price, place, promotion, process, personnel …víceAbstract:
Diplomová práca má za cieľ podať čitateľovi obraz o jednotlivých prvkoch marketingového mixu vo finančných inštitúciách tak vo všeobecnej rovine, uplatniteľnej pre všetky subjekty pôsobiace na finančnom trhu, ako aj v praktickej rovine analýzou konkrétneho vybraného subjektu pôsobiaceho v bankovom sektore. Autorka v teoretickej časti práce popisne charakterizuje prvky rozšíreného marketingového mixu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Naděžda Blahová
- Oponent: Monika Kozáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59831
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
Marketingový mix bankovní sféry
Jan Bezděk -
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Tomáš Polcar -
Marketingový mix Nutricia Metabolics, a. s.
Ladislav Matura -
Marketingový mix se zaměřením na 7Days croissanty
Pavla Štokrová -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Gabriela Očenášová