Internetová komunikace prostřednictvím nástrojů marketingového komunikačního mixu – Bc. Zuzana Klimáčková
Bc. Zuzana Klimáčková
Diplomová práce
Internetová komunikace prostřednictvím nástrojů marketingového komunikačního mixu
Internet Communication via Tools of Marketing Communication Mix
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je popis a využití nástrojů a prostředků marketingového komunikačního mixu v prostředí internetu. První kapitola seznamuje s teoretickými východisky zadání. Charakterizuje pět hlavních nástrojů marketingové komunikace – reklama, osobní prodej, podpora prodeje, přímý marketing a vztahy s veřejností (PR). V další kapitole jsou tyto nástroje a jejich prostředky aplikovány …víceAbstract:
The content of this thesis is to describe and to use tools and resources of marketing communication mix on the Internet. The first chapter introduces the theoretical bases of the assignment. It characterizes five main marketing communication tools - advertising, personal selling, sales promotion, direct marketing and public relations (PR). In the next chapter, these tools and resources are applied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/otw8e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova