Klára Pokutová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti

Marketing strategy of documentary movie V Síti
Abstract:
Tématem bakalářské práce je „Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti“. Teoretická část obsahuje základy dokumentárního filmu, dále pojednává o vzniku snímku, včetně marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část analyzuje marketingovou strategii s profinancováním filmu. Zde jsou využity marketingové nástroje a kanály. Toho je dosaženo ve kvalitativním šetření.
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is "Marketing strategy of documentary film In the Network". The theoretical part contains the basics of documentary film, and also discusses the origin of the film, including marketing strategy and marketing mix. The practical part analyzes the marketing strategy with film financing. Marketing tools and channels are used here. This is achieved in a qualitative survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martin Švehla

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní