Monika Dufková

Bachelor's thesis

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti LOMAX & Co s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na teoretická východiska. Druhá část se zaměřuje na analýzu marketingového prostředí, analýzu současného stavu marketingového mixu, SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Na základě výsledků z analýz a informací z dotazníkového šetření jsou uvedené návrhy na změnu …more
Abstract:
This bachelor's diploma thesis deals with the marketing mix of LOMAX & Co s.r.o.The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical background. The second part contains an analysis of the marketing environment, analysis of the current state of the marketing mix, SWOT analysis and questionnaire survey. Based on the results of the analyses and information from the questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2019
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michaela Němečková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING