Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Monika Dufková
Monika Dufková
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti LOMAX & Co s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na teoretická východiska. Druhá část se zaměřuje na analýzu marketingového prostředí, analýzu současného stavu marketingového mixu, SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Na základě výsledků z analýz a informací z dotazníkového šetření jsou uvedené návrhy na změnu …moreAbstract:
This bachelor's diploma thesis deals with the marketing mix of LOMAX & Co s.r.o.The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical background. The second part contains an analysis of the marketing environment, analysis of the current state of the marketing mix, SWOT analysis and questionnaire survey. Based on the results of the analyses and information from the questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Identifier:
https://is.sting.cz/th/o04vv/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Michaela Němečková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová