Jan TOMICA
Bakalářská práce
Digitální gramotnost učitele
Teacher Digital literacy
Anotace:
Práce se zabývá problematikou digitální gramotností učitelů. Cílovou skupinu představují učitelé 2. stupně základní školy v Moravskoslezském kraji, okrese Ostrava a Karviná. V teoretické části se zabývám digitální gramotnosti učitelů, informační výchovou a dokumenty, které udávají strategii digitálního vzdělávání. V praktické části se zabývám výsledky průzkumu, který se zabýval předpoklady zjistit …víceAbstract:
This thesis deals with digital literacy of teachers. The target group is represented by upper primary school teachers in the Moravian-Silesian region, Ostrava and Karviná district. The theoretical part deals with digital literacy of teachers, information literacy and documents that indicate a strategy of digital education. The practical part deals with the results of the research which was focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMICA, Jan. Digitální gramotnost učitele. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie jako prostředek vyšetřování trestné činnosti spojené s motorovými vozidly
Viola Charčenková -
Technické didaktické prostředky a digitální technologie ve výuce odborného předmětu Péče o zemědělskou techniku
Petr VANĚK -
Senior a moderní prostředky pro digitální vzdělávání
Martin Mlčák -
Digitální gramotnost učitele
Jan TOMICA -
Počítačová gramotnost dětí 5. třídy na malotřídní ZŠ
Lenka Andrýsková -
Informační gramotnost
Tomáš Koráb -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba