Podpora malého a středního podnikání v EU – Bc. Viktor Veréb
Bc. Viktor Veréb
Diplomová práce
Podpora malého a středního podnikání v EU
Support of small and medium businesses in the EU
Anotace:
Moje diplomová práce se zabývá podporou malého a středního podnikání v Evropské unii. Malé a střední podniky (MSP) patří bezesporu mezi základní pilíře jakékoli ekonomiky a představují v ní silný dynamický prvek. Tvoří drtivou většinu ze všech podnikatelských organizací a jejich přínos je nejen v jejich schopnosti absorbovat pracovní síly, ale zejména v jejich sociálně – ekonomické i politické úloze …víceAbstract:
My thesis goes in for support of small and medium businesses in the European Union. Small and Medium Enterprises (SME) undoubtedly belong to basic pillars of any economics and therefore represent a strong dynamic component. From within all business units, SMEs are a majority and their contribution is not only in their abilities to absorb the workforce, but before all in their socio-economic, political …víceKlíčová slova
Malé a střední podniky konkurenceschopnost pracovní příležitosti podpora inovace výhody fondy EU globalizace regiony adaptace iniciativa trh EU Small and Medium Enterprises Competitiveness Job Opportunities Subsidies Innovation Competitive Advantage EU Funds Globalization Regions Adaptation Initiative EU Market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d2rcr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2011
- Vedoucí: PhDr. Petr Krul
- Oponent: Ing. Vladimír Kaucký, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík