Bc. Ondřej Štich

Master's thesis

Zákaznický servis velkého podniku

Customer Service of Large Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematiku zákaznického servisu. Význam této oblasti ve fungování firem v posledních letech narůstá. V aplikační části práce je provedena analýza vývoje zákaznického servisu společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. v letech 1996 – 2010. Cílem analýzy je vysledovat vývojové trendy v oblasti péče o zákazníky a tyto trendy charakterizovat. Hlavními použitými metodami jsou analýza …more
Abstract:
This thesis deals with issues of customer service. The importance of this area in the functioning of companies in recent years to grow. The application of this work is to analyze the development of customer service at T-Mobile Czech Republic a.s. between 1996 - 2010. The analysis aims to track trends in customer care and characterize these trends. Main techniques used are analysis, own observation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Zdeněk Babička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní