Terénní výuka jako prostředek formování environmentální senzitivity – Tereza Šípková
Tereza Šípková
Diplomová práce
Terénní výuka jako prostředek formování environmentální senzitivity
Fieldwork education as a means of forming environmental sensitivity
Anotace:
Diplomová práce Terénní výuka jako prostředek formování environmentální senzitivity se zaměřuje na využití terénní výuky jako efektivního prostředku pro formování environmentální senzitivity u žáků na prvním stupni základní školy. Cílem práce je vypracovat náměty pro implementaci environmentální výchovy prostřednictvím terénní výuky a odpovědět na klíčovou výzkumnou otázku: "Jak terénní výuka přispívá …víceAbstract:
The diploma thesis "Fieldwork education as a means of forming environmental sensitivity" focuses on utilizing field education as an effective tool for shaping environmental sensitivity among primary school students. The aim of the thesis is to develop proposals for implementing environmental education through field education and to address the key research question: "How does field education contribute …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Dominik Rubáš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÍPKOVÁ, Tereza. \textit{Terénní výuka jako prostředek formování environmentální senzitivity}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wdsmix/.
Jak správně citovat práci
Šípková, Tereza. Terénní výuka jako prostředek formování environmentální senzitivity. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální senzitivita u dětí předškolního věku na Sokolovsku
Petra BENÍŠKOVÁ -
Environmentální senzitivita a postoje dětí v mateřských školách
Lucie SOKOLOVÁ -
Environmentální senzitivita předškolních dětí a její srovnání v rámci venkovských a městských mateřských škol.
Petra POHANOVÁ -
Možnosti využití vybraných přírodních lokalit v Ústí nad Labem pro rozvoj environmentální senzitivity dětí předškolního věku
Věra PIŽLOVÁ -
Longitudinální studie environmentální senzitivity žáků prvního stupně základní školy
Anna NOVOTNÁ -
Chodím, prožívám, vyprávím. Tematická analýza dálkové pěší turistiky v environmentální perspektivě
Tereza Navrátilová -
Výchova v rodině a chování žáků prvního stupně základních škol z pohledu pedagogů
Vendula Dvořáková -
Distanční forma výuky hudební výchovy pro žáky prvního a druhého ročníku základní školy
Markéta Zouharová
Název
Vložil
Vloženo
Práva