Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí – Bc. Tomáš Zavoral
Bc. Tomáš Zavoral
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Marketing Communication as a Management Tool as Consumer Behavior
Anotace:
Práce se zabývá spotřebním chováním. Přináší souborný pohled na problematiku a snaží se jí postihnout v co největším rozsahu. V první části představuje jednotlivé nástroj marketingové komunikace. Uvádí jejich vliv na spotřební chování a aktuální příklady. V další části pak rozebírá sociální vlivy působící na spotřební chování. Zde zmiňuje vliv sociálních skupin, rodiny, sociálních rolí. V následujících …víceAbstract:
The paper brings a complex view of consumer behavior. Tools of marketing communication are presented with their influences on consumer behavior. The sociological view of consumer behavior is discussed. This part deals with social groups, roles and family. To complete the complexity of consumer behavior study, psychological factors are also presented - in terms of perception, memory and learning. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r2gk7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory, které ovlivnily studenty k volbě oboru sociální práce
Kateřina ŠPAČKOVÁ -
Faktory způsobující změny v osobnosti sociálního pracovníka
Michala KRYŠPÍNOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad