Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding – Bc. Hana Baráková
Bc. Hana Baráková
Master's thesis
Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding
The Internal Communication of Wolters Kluwer Company focused on an Employer Branding
Abstract:
Diplomová práce se zabývá interní komunikací nakladatelské a vydavatelské společnosti v České republice z pohledu zaměstnanců a vnímáním společnosti jako značky zaměstnavatele. Primárně se zaměřuje na interní komunikaci a její vývoj a stav. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako interní komunikace, personální marketing, značka, značka zaměstnavatele, marketingový výzkum, kvantitativní …moreAbstract:
The diploma thesis deals with internal communication of printing and publishing company in the Czech Republic from the perspective of employees and the perception of the company as an employer brand. It focuses primarily on internal communication and its development and status. The theoretical part of the thesis defines basic concepts such as internal communication, personal marketing, brand, employer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARÁKOVÁ, Hana. \textit{Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/we9lrk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Baráková, Hana. Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Interní komunikace v Člověku v tísni, o.p.s.
Tereza Novotná -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Klára Nollová -
Nástroje interní komunikace
Dominika Kalašová